مراسم معارفه رییس فدراسیون پزشکی ورزشی

مراسم معارفه رییس فدراسیون پزشکی ورزشی

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد که این وزارت پشتیبان فدراسیون پزشکی ورزشی برای اجرای برنامه‌های آن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران ، علیرضا خسروی در مراسم معارفه دکتر غلامرضا نوروزی به عنوان رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، تصریح کرد:این فدراسیون ،فدراسیون منحصر به فردی است که به تمام فدراسیون‌های ورزشی خدمات ارائه می دهد و در تمام قهرمانی ها و مدال آوری های ورزشی کشور به ویژه در بازی های المپیک و بازی‌های آسیایی سهم عمده‌ای متعلق به فدراسیون پزشکی ورزشی است.
وی افزود: هر چقدر این فدراسیون ما قوی‌تر باشد قطع و یقین مجموعه ورزش ما قوی‌تر و افتخار آفرین تر خواهد بود.
خسروی با بیان اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی در سال های اخیر عملکرد قابل قبولی داشته است، تصریح کرد:همان طور که دکتر علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت اعلام کرد انتظار این است که فدراسیون پزشکی ورزشی در چهار سال پیش رو، با رفع نواقص گذشته در جهت عملکرد هرچه پربارتر گام بردارد.
وی با تمجید از عملکرد این فدراسیون در دوران پاندمی کرونا و قدردانی از زحمات دکتر خلیلیان و دکتر مسجدی سرپرستان سابق فدراسیون پزشکی ورزشی در یک سال گذشته، افزود:
در این مدت تمام بار فعالیت‌ها و تلاش را برعهده فدراسیون پزشکی ورزشی بود و جا دارد در اینجا از همه اقدامات انجام شده قدردانی کنیم.
خسروی همچنین عملکرد دکتر نوروزی در دوره گذشته مدیریت خود را خوب توصیف کرد و گفت: انتظار این است که پزشکی ورزشی همچنان با قدرت به کار خود ادامه دهد.
وی همچنین با اشاره به برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون تصریح کرد: همان‌گونه که از مجمع انتخابات فدراسیون فدراسیون انتظار می‌ رفت مجمع به دور ار حاشیه و بسیار خوبی برگزار شد.
وی انتخاب دکتر نوروزی را انتخاب اصلح توصیف کرد و برای رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در دوره جدید مدیریتی خود آرزوی موفقیت کرد.